Hvorfor… #2

giphy1

…er alle de lækre fyre på tinder, fra Sverige?

…er der ikke andre end mig, der syntes at en løbetur efter en tur i byen, er en god ide? (hvis i sidder nogen derude, og er med på løb, dagen efter, så råb lige højt, jeg har et væddemål jeg skal vinde)

…er det kun de træls typer der prøver lykken på valentines?

…bruger jeg altid ordet træls, når jeg gør hvad jeg kan for at glemme at jeg netop er jyde?

…er jeg så reality-afhængig at jeg ser svensk paradise, mens jeg venter på næste sæson af det danske?

…ender jeg altid med at skrive når jeg burde sove? (PS. fuck det, jeg har jo ferie!)

Be good!

Skriv et svar

