En katte søndag

CSC_0031CSC_0029

CSC_0034CSC_0035

CSC_0036CSC_0037

Gid jeg kunne slappe af som en kat. Selvom jeg prøver er der altid en dårlig samvittighed over et eller andet, der lurer i baghovedet. Min kat er mester i at lave ingenting, og da han lå og puttede på sengen søndag eftermiddag, måtte jeg lige skyde nogen billeder. Er han ikke kær?

Jeg er ved at lære mit nye kamera at kende, så det meste af min søndag gik med at tage billeder, og lære picasa mere at kende. Øvelse gør mester, men det måtte gerne gå lidt hurtigere.

Hvad bruger i jeres søndage på?

2 thoughts on “En katte søndag

Skriv et svar

