Sort/hvid fotovæg

fotovæg

For en uge siden følte jeg at mit værelse manglede lidt personlighed, og jeg gik og overvejede hvad jeg kunne gøre. Da min printer kun printer sort/hvid havde jeg droppet alt med billeder i starten, men til sidst fik jeg ideen med at lave en sort/hvid fotovæg.

Alle billederne har jeg fundet på enten tumblr, instagram, eller weheartit, og så bare printet dem ud. Jeg valgte at holde billederne i sort/hvid, og så variere størrelserne, for at give sammenhæng og variation på samme tid, men det er et projekt der er nemt at gøre personligt, så gør dom du føler for. Efter jeg havde printet billederne ud, klippede jeg dem hurtigt til, og så begyndte jeg at eksperimentere med sammensætninger, og den samlede form. Selvom jeg havde tænkt mig at lade kanterne være, og få et polaroid-ish udtryk, tror jeg at jeg klipper dem helt til. Igen, er det helt op til en selv, hvordan udtrykket skal være, dekoration er jo til for at afspejle ens egen personlighed.

Jeg håber selvfølgelig at i får lyst til at begynde på et projekt, og hvis i gør, ville det være fedt hvis i ville dele det med os andre. Tag mig på instagram, eller smid et link i kommentarerne, jeg glæder mig til at se hvad i finder på.

Skriv et svar

