Gemte items på ASOS

saved items ASOS saved items ASOS1 1: Highwaist trousers 86,54   ||  2: Bodycon wrap dress 57,69  ||  3: Checked trousers 76,93  ||  4: DW watch 1721,21  ||  5: Jumpsuit 336,55  ||  6: Mom jeans 336,55  ||  7:  Black trousers211,55  ||  8: Checked shirt 76,93  ||  9: White highwaisted jeans 153,85  ||  10: Monochrome backpack 240,39  ||  11: Straight trousers 144,24  ||  12: Stilettos 365,4  ||  13: Cardigan 269,24

 

Nu er det snart jul, og fødselsdag for mit vedkommende, så min saved items er fyldt op med ønsker. Som i nok kan se, mangler jeg et par lækre (sorte) bukser i min garderobe, så jeg gik amok på ASOS i går, og fandt en masse bukser der godt måtte flytte ind hos mig. Jeg har masser af jeans og leggings i forvejen, så jeg mangler et par bukser der sidder løst hele vejen ned, og gerne er højtaljede.
Selvom udgangspunktet var at finde nogen bukser, så kan i se at der var en masse andre items der blev gemt. Nu hvor julefrokoster og fester så småt begynder, fandt jeg den hvide kjole, buksedragten og stiletterne, der i min optik er hvad jeg mangler for at have det perfekte fest outfit. Tilsæt lidt smykker, et herre ur, lidt rodet hår og flot makeup, så er jeg klar til alt hvad november og december kan byde på.

Hvad med jer, er det kun én bestemt ting jeres garderobe mangler for at være fuldendt, eller er jeres garderobe et løbende projekt, der nok aldrig bliver færdigt? Jeg er klart på den sidste.
Stay warm and happy xx

4 thoughts on “Gemte items på ASOS

Skriv et svar

