Imens jeg ser “The Intouchables”

IMG_2338
Weekenden gik med Røddingdøgnet, hvor politikere og gymnasieelever diskuterede på kryds og tværs, og kom med ideer til at løse samfundets problemer, right up my street!

 

IMG_2344IMG_2356
Alle de smukke efterårsfarver er på vej, og viser sig på bladene, og de røde hyben langs vejen.

 

IMG_2327
Mine favoritter i den seneste tid, hvor highlighter og en lækker parfume har stået øverst på listen, når morgenerne har været travle.

 

IMG_2336
Apropros Røddingdøgnet, har jeg været inden for en meters radius af Clement Kjersgaard, jeg var så starstruck at jeg havde stjerner i øjnene.

 

IMG_2348IMG_2355IMG_2360IMG_2349
Verden spejles, og brydes kun af ringe i vandet.

 

Lige nu nyder jeg roen,sammen med min far, og ser “The Intouchables”, bedste film i verden! Det er fjerde gang på to uger, og jeg kunne sagtens se den igen.

Resten af ugen står på første saxofontime, og halloweenfest på gym, som jeg glæder mig til.

Hav en god uge xx

2 thoughts on “Imens jeg ser “The Intouchables”

  1. åååh lyder spændende med Røddingdøgnet, og jeg er selv helt vild med Clement Kjersgaard – hold fast han er skarp!
    Jeg har været til næsten det samme foredrag med ham hvert år i tre år, fordi han netop er så skarp, når vi stiller spørgsmål, og de konklusioner og tanker han kommer med, er så spændende (også 3. gang!). 😀

    Mvh Malene

    Like

Skriv et svar

