Weekend, ja tak!

IMG_2308.JPG
Fredag i morgen, og så en tiltrængt weekend. Jeg har virkelig brug for weekend nu, og heldigvis er det en nem dag i morgen, med et frimodul, der skal bruges på at spise vafler. Fredag eftermiddag til søndag bliver tilbragt på Rødding højskole, til røddingdøgnet, der er et politisk/samfundsfagligt arrangement, for 2g og 3g’ere fra hele landet, hvor der kommer en masse store politiske personligheder. Jeg glæder mig super meget, men jeg undrer mig stadig over hvorfor det hedder røddingdøgnet, når det er fra kl 17 fredag til ca kl 12 søndag.. har jeg misset en ændring i definitionen af et døgn, eller?
I må have en god weekend, jeg kan desværre ikke blogge, men har forberedt en masse om min dejlige ferie til næste uge.

Godnat herfra xx

Skriv et svar

