Sweater weather

10647222_827532643959603_9133184919463823833_n

Et hurtigt outfitbillede (uden sko haha) fra igår, hvor regn og blæst ikke gav andre muligheder end en tyk sweater. Den her er fra Dale of Norway, der laver de lækreste strikke i fantastisk uld. Modellen hedder Setesdal, og oprindeligt var det min fars, men da han vaskede den  for varmt, krympede den til min størrelse.

Om jeg var glad? Jeg var lykkelig!

Bukserne er Plenty modellen fra dr. Denim. Knæet revnede, fordi jeg satte det på et kørende cykelhjul (idiot), så jeg lavede det selv lidt mere ‘done’, hvis man sige det om et busted knee. Er det en tutorial i er interesserede i?

I dag har været en lidt øv dag, hvor jeg kom alt for hurtigt ud af døren i morges, haft lidt stress over afleveringer, og fået strammet min bøjle. Derfor har min eftermiddag primært været på sofaen, lettere dopet på smertestillende, med god musik, så nu er jeg game på resten af ugen, der kommer til at stå på flere afleveringer (2g er ikke for sjov), og mest af alt røddingdøgnet, der er et politisk døgn på rødding højskole, som jeg skriver mere om senere.

Hav en god uge allesammen

 

//in english//

A quick OOTD (no shoes haha) from yesterday, where all the rain and wind gave me no choice but a warm sweater. This one is from Dale of Norway, who makes the best sweaters in an amazing quality. The model is called Setesdal, and at first it was my dads, but he washed it too warm, and it shrunk to my size.

If i were happy? I was over the moon!

The jeans is the Plenty model from dr. Denim. The knee got a rip, because i accidentially put it on the wheel of my bicycle, while I was rolling down a hill (I’m an idiot sometimes), but I made it a bit more ‘done’, if you can say that about a busted knee. Is that a tutorial you want to see?

Today has been kind of an off day, where I got way too quick out the door in the morning, I have been a bit stressed due to all the hand-ins in high school. To top it all, I was at the dentist to get my braces fixed, which is why I have been at the couch the whole afternoon, a bit dazed due to all the anaesthesia, just enjoying some good music. Now I am so game for the rest of the week, which is going to be more hand-ins, and (exiting!) a political event which lasts for 24hrs.

Have a nice week everybody

Skriv et svar

