Efter en halv ferie

Halvvejs gennem ferien, hvor er det lækkert. Jeg er på Mallorca, og hvis du er lidt som mig, og tager på ferie for at opleve noget nyt, så virker Mallorca som noget af en kliché. Det første jeg selv tænkte var, at Mallorca er danskere der tager ned og spiser dansk mad, ligger på stranden sammen med andre danskere, og generelt lever som i Danmark, bare 15 grader varmere. Indtil nu har Mallorca været bedre end forventet, og jeg skriver meget mere om turen når jeg kommer hjem. Indtil da er det instagram, og det er som altid på sortestiletter.

//in english//

Right now im at Mallorca with my family, having a great time. I’ll write all about the trip when I come home, until then I’ll post on Instagram at sortestiletter

Skriv et svar

