Septum eller ikke septum?

Processed with Moldiv

Hvad siger i?

Jeg er blevet helt forelsket i tanken om en septum piercing, og i de sidste par uger har jeg googlet nettet tyndt for alt om piercinger, hvad det kræver, hvordan det laves og ikke mindst, hvor ondt det gør. Jeg er en kylling, nu ved i det. Den værste del er faktisk dagene op til. Jeg forestiller mig altid store mængder blod, og nerveender der krymper sig i ulidelig smerte, og jeg ved ikke hvorfor, for i virkeligheden er tingene aldrig så smertefulde som jeg tror. Alligevel var jeg ved at miste modet, da en veninde har sagt at det var en 8’er ud af 10. Tumblr og pinterest reddede heldigvis min drøm, for se da lige på de flotte piercinger der.
FKA Twigs’ (hende med den mørke læbestift) var faktisk grunden til at jeg overvejede det i første omgang, men selvom hendes piercing er super flot, tror jeg ikke den passer til mig. For det første er jeg primært til sølvsmykker, og for det andet er min stil uden alt for meget dims og pynt, så jeg vil gerne have en ring der har et ‘rent’ design, som fx en skinnende sølvring uden kugler i enderne. Simpelt og chick.

Hvad syntes i? Er det no-go eller flot? Og hvordan ville din septum se ud, hvis du skulle have en?

//in english//

Septum piercing or not? I’ve fallen in love with the idea of a simple silver septum piercing. I still don’t know if I’m brave enough (honestly I’m such a chicken, when it comes to pain, but don’t tell anyone) I’m all in for the splitted silver one, without “ends”, in the bottom-right picture!

What do you think? And if you would have a septum, whatwould it look like?

Skriv et svar

