Et tip og en lækker rabatkode til nelly.com

Jeg har lige set at Nelly.com har 50% på alt deres basis tøj der gælder indtil 10.00 1/10. Samtidig har jeg lige modtaget en kode der giver 100kr rabat når man handler for 400. Den gælder i 24 timer (til kl 07.00 1/10) og da jeg lige har fået stillet min shoppetrang er der en af jer der får den.

Koden er: weyxsop10, og den kan kun bruges en gang, så det er først-til-mølle princippet. Jeg har lige været ind på nelly.com, og fundet en masse forskellige ting, også nogle fra deres basis-udsalg. Nogle af tingene koster mere end 400kr, mens nogle ligger under, og derfor kan kombineres med andre for at opnå rabatten.

Update: Desværre kan udsalget ikke kombineres med andre rabatter, så hvis i skal bruge koden skal i finde ting der ikke er fra det udsalg 😦

Sweatshirts og andre store trøjer
Her til efteråret bliver sweatshirts og store chunky strikke det der kommer til at redde mig, og jeg har fundet seks forskellige på Nelly.com.

IMG_2052.JPGIMG_2047.JPGIMG_2055.JPG

IMG_2056.JPGNummer 1: 214 Nummer 2: 114 Nummer 3: 114 Nummer 4: 149 Nummer 5: 349 Nummer 6: 449

 

Bukser og jeans
Et par lækre bukser, eller de rigtige jeans kan redde et helt look for mig, og er en super vigtig del af min garderobe.

 Nummer 1: 449 Nummer 2: 279 Nummer 3: 279

 

Cardigans
En top, eller t-shirt, så en lang cardigan over, og jeg er klar!

Nummer 1: 299(fås også i sort) Nummer 2: 149 Nummer 3: 995 Nummer 4: 599 Nummer 5: 399 Nummer 6: 699

 

Accessories
Det sidste touch til et outfit, og det der får et look til at gå fra træt-og-jeg-magter-ikke-noget-i-dag til, wow-jeg-havde-masser-af-tid-i-morges-og-jeg-er-så-frisk.

Nummer 1: 449 Nummer 2: 349 Nummer 3: 299

 

 

Skriv et svar

