Jeg drømmer om: en sort rygsæk

sorte rygsække

Nummer 1: 337 Nummer 2: 192 Nummer 3: 221 Nummer 4: 240 Nummer 5: 529

 

Nu hvor sommeren er ved at være slut, og efteråret ikke kan ignoreres mere, er jeg begyndt at tænke mere på min vintergarderobe (eller det vil sige, den vintergarderobe jeg ikke har) Derfor vil jeg i de næste par uger skrive en masse om de ting der står på min ønskeliste her til efteråret.

Jeg har længe manglet en taske der er større end min lille Fjälräven, men jeg vil ikke rende rundt med en taske, der er klumpet at se på og besværlig at have med sig rundt. Derfor har jeg fundet disse fem rygsække som jeg syntes kan bruges til lidt af hvert, og som ikke går på kompromis med udseendet.
De er allesammen fra ASOS der klart er mit favorit sted at handle. Man kan finde alt på ASOS, og specielt deres egen linje er super god kvalitet til fair priser. Så hurra for ASOS!

Jeg er vild med alle fem, men jeg overvejer meget at klikke enten nummer 1 eller 4 hjem.
Må jeg høre, hvilken taske er jeres favorit, og hvorfor?

//In English//

Even though I’d love to neglect it, summers over. Isn’t that sad. But then again, fall is so beautiful, and I’m looking forward to a lot of fall shopping, and to update my fall/transition wardrobe. Matter fact, there’s not much left of my fall wardrobe, so the next couple of weeks I’ll share the items and fall staples I’m craving.

First on would be a black backpack, cause I need a bag that’s bigger than my little Fjällräven, but without being clumpy or too big to carry around easily. So I’ve found these five backpacks on ASOS, no doubt my favorite webshop.

I’m all into number one and four, but they are all lovely, so tell me, which one I your favorite, and why?

Skriv et svar

