Så kom jeg endelig igang…

..Og det var da godt nok også på tide. Jeg har drømt om at starte min egen blog i snart et år, og her er den. Sorte Stiletter, mit lille hjertebarn, der forhåbentlig kommer til at vokse og blive min lille verden online, med alt hvad det kan byde på.
Da mine favorit blogs er blogs med et bredt fokus, kommer Sorte Stiletter også til at være en blog der handler om alt muligt, lige fra den nye læbestift jeg lige har købt, til dagens outfit, eller et tip til at gøre hverdagen lidt mere spændende.

IMG_1826-1.JPG

Jeg håber at du vil følge med, og om et par dage skulle Sorte Stiletter gerne være klar på Bloglovin’.
Hvis du ikke kender Bloglovin’, så er det en hjemmeside/app, der samler alle de blogs du følger, på et sted. Det gør at du får et sted hvor alle indlæg fra de forskellige bloggere kommer op, og gør det hele nemt og overskueligt. Jeg syntes selv at det er den nemmeste måde at følge blogs, når man følger mere end en blog.

-Lærke

Skriv et svar

